Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
.Товар у належному стані можна повернути, якщо він: • не був у використанні; • без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу та упаковки; • повністю укомплектований; • з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням; • не відноситься до товарів, які не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ. Як зробити повернення чи обмін? 1. Упакуйте товар. Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали. Скористайтесь послугою "Нової Пошти" - Легке повернення (безкоштовна відправка). 2. Як мені повернути товар? • Надіслати «Новою поштою» за реквизитами: м. Київ, відділення Нової пошти №375 Отримувач: ФОП "Шуляковська Наталія Михайлівна" Код ЄДРПОУ 3209615822 Телефон: +38 (068) 499-12-67 Послуги «Зворотна доставка» та «Післясплата» потрібно скасувати. 3. Як мені повернути гроші за товар? • На картку (необхідно надати дані: IBAN, ПІБ та ІПН власника банківської картки). Термін повернення грошей: 5-7 банківських днів.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.